02. 02. 2016.

Lepota

Upoznavanje sa nekim od proizvoda Kozmetike Mirjana

О козметичкој кући:
Козметика Мирјана постоји још од 1945. године. Раније била позната под називом, Козметика Славија, 1950. је на тржишту постала препознатљива по креми за негу лица, ЛАЛА која је и данас присутна на тржишту.
Овде можете прочитати нешто више :)

О производима:



Овог пута представљам вам три производа Козметике Мирјана, из колекције DON JUAN.



Лак за нокте, Nail stars
12 мл

Овим производом нисам нарочито задовољна. Сем четкице, ништа ми се није посебно допало. Ни боја, а ни то што сам три пута морала да га намажем да се не би видела нокатна плоча. Не знам да ли само због тога, али морам да поменем да ми је заиста дуго остао на ноктима.
Цена 150 динара.




Сјај за усне, Lipgloss
6 мл, рекла бих да има више, пошто је паковање велико

Заиста ми се допада :)
Четкица је одговарајуће величине, мирис није превише јак. Паковање дивно.
Сјај је помало лепљив кад га тек нанесете на усне. После пар секунди није више, почетна лепљива структура омогућава да на уснама остане јако дуго. Уз то, не клизи са усана.
Одлучила сам се за овај у нијанси 07, јер ми је требало нешто за сваки дан.
Цена око 200 динара.


Кармин
4,5 грама

Мој је у нијанси 122. Као што видите, ради се о црном паковању. Постоји још једна колекција у црвеном, Watershine.
Текстура не исушује усне, довољно је кремаст. Не допада ми се једино што оставља танак филм на уснама, када се скине.
Када бих оцењивала, то би било 7 од 10.
Цена 200 динара.


Све производе можете наћи и боље снабдевеним парфимеријама.


Јесте ли користиле нешто од ових производа, какви су ваши утисци? :)

Искрено ваша,

 Милица




Nema komentara:

Objavi komentar