02. 05. 2016.

Lepota

Šampon i balzam za kosu PANTENE pro-v nature fusion

Данас сам одлучила да вам пишем о PANTENE pro-v nature fusion шампону и балзаму за косу.
PANTENE је фирма из Велике Британије, која се бави производњом производа за негу косе. Позната је широм Европе, а иза је дугогодишњи стаж у овој области.

Поред тога што су ово нови производи које сам пре неког времена купила, одлучила сам да вам о њима пишем јер сам имала неке недоумице о овој конкретној врсти, рецимо и о овом конкретном паковању.



Ове које сам ја купила у Дис продавници у Београду, произведени су у Румунији. Знам ја да многе велике фирме имају своје фабрике у државама источне Европе, али ових производа нема на овлашћеном сајту, што можете погледати овде.
Уз то, шампон који сам ја купила има 360 мл, а сви на сајту су 400мл.


О самим производима:

1. PANTENE pro-v nature fusion Oil Therapy шампон за косу
    360 мл, цена око 300 динара
    Произведено у Румунији

Шампон за слабу и танку косу. Препоручљиво користити у комбинацији са балзамом. То је све што на самом паковању пише.
Што се мене тиче, од почетка коришћења овог шампона, појавила ми се перут. Потребно је да три пута нанесем шампон да бих осетила да ми је коса колико толико чиста. Не осећам да је коса бујна и лепршава као увек после прања. Понављам, не знам да ли је то само до овог конкретног паковања, али овим производом нисам задовољна и не бих га купила опет.



 

 2. PANTENE pro-v nature fusion Oil Therapy балзам за косу
     200 мл, цена око 300 динара
     Произведено у Румунији

Балзам за слабу, оштећену косу. Нанети на целу дужину косе. Темељно испрати. Толико о речи произвођача.
Мени овај балзам није направио чудо од косе, као што сам очекивала, судећи по рекламама и чланцима које сам на интернету читала. Крајеви су ми остали исти, а на врху власи, близу темена су ми се појавиле танке нити, као да је цео дан и сваки дан влага напољу и као да не користим паковања и свакаква средства за косу.




Заиста не знам до чега је. Није могуће да је моја коса тако преко ноћи променила свој квалитет. Надам се да је ово само до мог производа.



Поделите своја мишљења самном о овим производима.

Искрено ваша,

Милица


Nema komentara:

Objavi komentar