28. 01. 2017.

STILL pro - MACADAMIA

Lepota - STILL pro - MACADAMIA

Представљам вам Stevan Still производе који су мој избор већ неко време.

Нова побољшана линија са префиксом pro означава балзаме и шампоне за косу који су направљени у сарадњи са фризерима. Гарантује се професионални квалитет.

Одлучила сам се за производе са уљем макадамије.



Зашто уље макадамије?


Уље макадамије је у нези косе веома значајно јер спречава губитак влаге, јача косу и враћа јој сјај. Фризери препоручују коришћење управо овог уља због високе моћи упијања. У поређењу са уљима кокоса и чичка, не морате да бринете да ће вам коса бити масна. Одлично храни косу, тако да ћете осетити побољшање и приликом стилизовања косе.
Занимњиво је да ово уље добро делује и против опадања косе. Макадамија ће без обзира на то што се користи у облику уља омогућити отварање ситних пора због којих коса опада. Власи ће почети несметано да расту.

О самом производу

Уколико је судити по паковању, ради се о производу заиста високог квалитета, јер садржи висок проценат чистог уља макадамије које је 100 % природно.
Коришћењем ових препарата, који су намењени за све типове косе, пружате својој коси максималну UV заштиту и враћају коси еластичност и мекоћу.


Уље макадамије из ових шампона и балзама створиће заштитни слој на вашој коси. Он ће омогућити лако разчешљавање али и заштитити вашу косу од спољних утицаја.

Коришћење олакшавају дозери на самом врху бочице.
Производи долазе у паковањима од 500 мл.


Мени нарочито интересантна су била паковања, односно речи балзам и шампон. Једно је зелене боје, једно беле тако да никако не можете да се збуните.








































Моје искуство 

Свим производима ове компаније сам изузетно задовољна. Тако је и са ова два, нова, љубимца. Коса ми је мекша, лепршавија после прања. Крајеви нису суви. Осећам да заиста чисти кожу главе и омогућава јој да дише. Баш због тога нема ни перути.

Како се вама чине?




Искрено ваша,

Милица




Broj komentara: 8:


  1. really interesting these products for hair, but I do not think that they are for sale in my country! i'am a new follower(n°97) on your blog and on google+ (n41), follow back?
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Unfortunately this product is no longer sold in your country. I hope it will be soon.
      Thank you very much for your visit :)

      Izbriši
  2. Iako sam veliki ljubitelj preparata za negu kose, ovaj nisam probala, ali mi deluje vrlo kvalitetno i vrlo korisno. Sigurna sam da ću ga probati. Odlična recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Drago mi je da ti se dopada kako sam podelila svoje utiske :)

      Izbriši
  3. Nice post, I use macadamia oil for my hair and it works amazingly <3

    Walking Freckle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for visiting. Macadamia oil really makes miracles :)

      Izbriši