04. 11. 2017.

Balea piling za tuširanje

Novost u fotografiji - Piling za tuširanje sa mirisom lubenice i dinje

Хајде да се мало подсетимо мириса лета :)
Нова стварчица са којом вас данас упознајем је пилинг за туширање и то са мирисом омиљене ми диње и лубенице. 


Још један миришљавац из Balea колекције Limitted edition - Летња љубав.
Долази у паковању од 200мл.
Погодан за вегане и вегетеријанце.
Земља порекла: Немачка.
Може се наћи у свим ДМ дрогеријама.
 


Зрнца задужена за чишћење коже нису превелика, што по мени овом пилингу даје посебану чар, није прегруб а ипак обавља посао. 
Оставља кожу глатком јер уклања изумрле честице на кожи, чиме побољшава слику коже, али не исушује. 
Што се мириса тиче, мало је рећи да  сам самим одушевљена. 
Текстура је блага, глатка, зрнца се не осећају превише. Сам пилинг је пинк боје са благим сјајем.

Толико од мене :)

Искрено ваша,

Милица



 

Broj komentara: 8:

  1. Predivan post, draga Milice. Obožavam miris lubenice ali i lubenicu, generalno ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Hvala na poseti :)

      Izbriši
  2. Nisam isprobala ovaj proizvod, ali zaista mi djeluje kao dobar proizvod. Odlična recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na poseti :)
      Obavezno ga probaj, odlican je, miris ce te oduseviti :)

      Izbriši
  3. Nisam probala ovaj piling za tusiranje. Dopadaju mi se Balea proizvodi, koristila sam antiperspirant sprej i mleko za telo. odlicni su.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista imaju odlicne proizvode, a i cene su vrlo pristupacne :)

      Izbriši
  4. jako volim da probam Balea proizvode, pre svega zbog slatkih pakovanja i mirisa :) kada udjem u Dm sve bih kupila :D takojde, i ovaj pbroizvod izgleda veoma zanimljivo.
    Baci pogled na moj blog ako zelis , tu je i novi post vezan za negu lica.

    oazalepote.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto razmisljamo, i ja obozavam njihove proizvode :) Drago mi je sto pratis moj blog :) Hocu, naravno :)

      Izbriši