11. 07. 2019.

Kupaci kostimi za leto 2019. godine

Moj izbor


Ove godine leto smo nesto duze cekali nego ranijih godina. Umorili smo se od hladnog vetra i neprestanih kisa. Konacno je doslo toplo vreme i sunce nas je mamilo napolje, u grad, u setnje. Medjutim vrlo brzo su usledile visoke temperature koje su u potpunosti ugrejale gradski asvalt, a ljudima povecale zelju za odlaskom na mesta na kojima ce moci da se rashlade i uzivaju u toplom vremenu. 

Kada sam ja u pitanju, tek sam pocela da se pripremam za godisnji odmor.  Krenula sam  u potragu za neophodnim stvarima. Prvi na listi su svakako kupaci kostimi, bez kojih leti ne mozemo. U moru razlicitih modela i boja, tesko je pronaci pravi. Zato sam odlucila da napravim selekciju, za sta sam koristila princip “manje je vise”,  jer mislim da je na moru, bazenu, reci potrebno uzivati i ne muciti sebe i svoje telo brojnim komplikovanim modelima  kupacih kostima.

U nastavku pogledajte kostime koji su bili moj izbor.

1. crni gornji deo koji sledi bih uklopila sa donjim delovima koji su obelezeni brojevima 1 i 2.

Izvor:extremeintimo.com

Izvor:extremeintimo.com
Izvor: extremeintimo.com

 
 2. Komadi koji slede predstavljaju skladnu kombinaciju.

Izvor:psfashion.com

Izvor: psfashion.com
3. Neki od modela koji slede ce svakako biti moj izbor.

Izvor: bonatti.rs

Izvor: bonatti.rs

Izvor: bonatti.rs
4. Sledeci komplet je prefinjen i pravi izbor ukoliko volite nesto svedenije modele.

Izvor:lisca.rs
Izvor:lisca.rs

Izvor: lisca.rs





















Vasa misljenja i utiske mi pisite u komentarima.

Do skorog citanja,
Vasa Milica.

Nema komentara:

Objavi komentar