20. 03. 2017.

Kako sam spasila iziritirano lice?

Lepota - Kako sam spasila iziritarano lice?


Ево још једног чланка који је писала моја драга Анс. Уколико сте редовни читалац мог блога, знате да је ово њен други рад. Први пост који је осмислила Анс, и фотографијом и текстом, можете погледати овде.

Анс је са нама поделила своје лично искуство које може да помогне многим девојкама.

Обавезно прочитајте наредне редове.

Ово је прича из личног искуства.


У тинејџерским годинама имала сам комбиновану кожу, а касније услед сталне потребе да ми лице буде максимално чисто, уместо благих средстава, користила сам медицински алкохол и хидроген. Да, добро сте прочитали.

Дa ствар буде још гора, нисам се ту зауставила. Иритације сам третирала и Ацикловиром. То је антивирусотик, намењен за сузбијање вируса херпеса. Ацикловир интезивно исушује упаљена места, али не регенерише кожу. Доприноси лошој имунизацији вируса који дођу у додир са нама. Из тог разлога, антивирусотици и антибиотици се не смеју користити без преке потребе.

Можете замислити шта је та комбинација учинила мом лицу. Исушила га је прилично, мада се тип моје коже није променио. Остао је комбинован, али је сувоћа одражавала осетљивост, што је у комбинацији са бактеријама које су стално присутне на лицу, допринело појави спорадичних бубуљица. До опоравка моје коже лица, споро је долазило.




У једном моменту, почела сам са коришћењем Павлогал, креме за бебе. Мазала сам га неколико недеља. Ситне иритације, које су се и даље појављивале, третирала сам Дерматолом, прашком за убрзано зарастање рана. У истом периоду, консултовала сам  више апотекара. Углавном су ми предлагали да покушам да проблем решим Хидроциклином, антибиотиком који хидрира третирану површину функционишући као сунђер за вражност. Влажност је потребна кожи да би се регенерисала. Исто важи и за цео организам. Отуда све оне приче о мојстерајзерима за лице, кисеонику, антиоксидансима и на крају здравој исхрани и довољном уносу течности.




Хидроциклин се показао као врло ефикасно средство. Иритације су се кроз пар дана смириле. Помогао ми је за разлику од Октанисепта, клиндамицина, маски за смиривање лица, скупих крема и серума за смиривање и чишћење лица.

Наредних месец дана, наставила сам са Хидроциклином по потреби. Након што би он одрадио своје, кожу сам третирала Павлогалом и местимично Дерматолом. Коначно је стање коже почело да се поправља. Постала је нахрањенија, а иритације су се проредиле. Данас кад сам сазнала да сам развила алергију на своју мацу, нашла сам начин да наше "дружење" не престане као и да своју кожу одржим здравом.

Моје искуство, закључак:


Креме за бебе намењене су осетљивој кожи малишана и много сигурнија опција од оних скупих крема, за које не знамо како ће деловати на различитим типовима коже.

Поред поменутог Павлогала, скренула бих вам пажњу и на Becutan, Mamma&Baby, Chicco, Babygal, BabyDerm, Sanosan. Од марки које у свом програму између осталог имају и линије за бебе, ту су Dr Pavlović, Uriage, VZK, Mixa, Sebamed, Nivea, Weleda. Цене варирају од марке до марке. Морам напоменути да нисам користила ништа даље од Павлогала, тако да не знам како би се тачно остале показале.

Што се конкретно Павлогала тиче, на паковању је назначено да се може користити за негу осетљиве коже у свим узрастима. Иначе ради се о креми домаће производње ( DCP HEMIGAL, Лесковац) и међу најјефтинијим је кремама. Цена се креће од 115 до 135 динара.




Данас када ми је лице опорављено, осим што здравије изгледа, могу да користим било које креме, које желим да испробам. Комбинацији Павлогал + Хидроциклин + Дерматол се по потреби вратим, а све проблеме сам успела да средим уз помоћ три домаћа производа који укупно коштају 350 динара.


Следећи пут када одлучите да средите неки проблем са кожом сетите се оног универзалног      


                                   - ЦЕНА НЕ ИМПЛИЦИРА НУЖНО И КВАЛИТЕТ






Ваше,
Милица и Анс

Broj komentara: 10:

  1. Malo je reci da je ovaj post sjajan! Drago mi je sto opet 'saradjujes' sa ovom damom. Čitala sam i tvoj prethodni post napisan od strane Ans. Mislim da je najbolje uciti na tudjim greskama. A zasto ovo kazem? Jer sam i ja u poslednje vreme pocela da koristim alkohol (medicinski) za ciscenje lica, a nakon ovog procitanog teksta, definitivno cu prestati.Drago mi je sto sam procitala ovako nesto, zaista sam uzivala u postu koji je jako edukativan i veoma koristan. Hvala na podeljenom iskustvu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je iskustvo moje prijateljice koristilo :) Ans ce uskoro pisati o jos nekim zanimljivim temama :) Prati blog :)

      Izbriši
  2. Stvarno predivan post. Ja nikada nisam imala problema sa iritacijama na licu ili masnom kožom. Uvijek je to bila samo borba sa suhom kožom i onim malim ljuspicama koje se znaju pojaviti usljed pretjerane dehidracije kože. Ma koliko da sam se trudila koristiti kreme i piti što više vode tome nije bilo kraja. Unazad godinu dana otkrila sam ulje za lice na bazi 5 ulja. Od tada sam prezadovoljna svojom kožom. No, ipak vjerujem da bi ovaj post trebao pomoći mnogim tinejdžerkama koje pokušavaju da izliječe svoje lice od akni na ovako grub način. To je ipak hormonska reakcija i smatram da se može dovest u normalu putem hormonskih lijekova koje trebaju potražiti kod ljekara. Moji prijatelji su tako rešavali svoje probleme sa licem.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnom komentaru :) Drago mi je da ti se post ovakve vrste dopao :) Topli pozdrav iz suncanog Beograda :)

      Izbriši
  3. So cool post. I have to try them
    kisses
    Maggie Dallospedale
    Indiansavage.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for the comment :)
      Grettings from Belgrade

      Izbriši
  4. Love your look and style, always so super beautiful

    I share your blog - http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/missy-mj.html

    Chic Poradnik

    OdgovoriIzbriši