04. 09. 2017.

Slatko mesto za uzivanje - Candy Square

Candy Square


Представљам вам ново место за уживање које се налази недалеко од Земунског кеја, на адреси ул. Марка Николића бр. 19.



Захваљујући несвакидашњем ентеријеру, ово место представља нешто што је овом делу града дуго недостајало. Све изгледа као да сте залутали у неку дечију причу о слаткишима.


Велики избор слатких посластица али и љубазно особље су оно што краси овај локал.


У било које доба дана, од 10 часова преподне до 11 часова увече , свратите на дозу витамина Ц, или можда на понеку шећерну бомбу :)


Моје препорука: RAFFAELO WAFFLE :) Велики сам љубитељ Белгијске чоколаде као и кокоса, нисам могла да одолим, а нећете ни ви :)


Цене су као и свуда у граду, можда за нијансу и ниже за одређене посластице. 


Да не буде грешке, у Candy Square-у, има мноштво и сланих посластица :)


Странице овог дивног места можете наћи на facebook-у кao и instagram-у. Будите стално у току са занимљивим дешавањима и новотаријама. 


Како вам се допада? :)



Искрено ваша,

Милица


4 komentara:

  1. Vise puta sam prosla pored, ali nikako da udjem <3! Jaaako si me zainteresovala jedva cekam da probam nesto haha <3! Bukvalno mi ide voda na usta sada <3!

    http://perfecthigh136.blogspot.rs/2017/09/book-of-month-soulmates.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno probaj nesto od slatkisa :) Verovala ili ne imaju i "cokoladne infuzije" :D

      Izbriši
  2. Jaoj, nisam bila ovde! Moram obavezno da odem. Deluje mi preukusno sve <3
    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno svrati i probaj neku od slatkih palacinki :)

      Izbriši