12. 04. 2020.

Novi Avon Haul post 2020

Avon kozmetika je dugo prisutna na srpskom tržištu, a moj novi Avon Haul post će vam pokazati koji su to proizvodi privukli moju pažnju prilikom poslednje kupovine.



Od većine kozmetičkih i dekorativnih proizvoda, Avon kozmetika se razlikuje jer se radi o kataloškoj prodaji. Proizvode ne možete videti pre kupovine, kao što je slučaj sa proizvodima koje možete kupiti u drogerijama. Ovaj članak će vam pomoći da se lakše odlučite za neki novi proizvod ako ste naručivale neke Avon proizvode ili vas po prvi put upoznati sa Avon kozmetikom ukoliko sa njihovim proizvodima nemate iskustva.

Evo mog izbora.

1. Avon šampon za kosu sa arganovim uljem


Novi Avon Haul post 2020


Proizvodi za kosu Avon kozmetike su me uvek intrigirali. Najzanimljiviji su svakako oni koji u svom sastavu imaju neka biljna ulja. Izabrala sam proizvode na bazi arganovog ulja, jer znam da arganovo ulje ima vrlo blagotvorna dejstva i prijatan miris. Šampon za kosu dolazi u pakovanju od 250 ml i baza je za korišćenje ostalih proizvoda iz ove linije, koje možete prepoznati po plavoj etiketi.

2. Balzam za kosu sa arganovim uljem


Novi Avon Haul post 2020


Avon balzam za kosu sa arganovim uljem je neophodna podrška šamponu sa arganovim uljem. Takođe dolazi u pakovanju od 250 ml. Posle pranja kose šamponom, neophodno je da nanesete balzam koji treba držati na kosi nekoliko minuta za pun efekat.

3. Serum za kosu na bazi arganovog ulja


Novi Avon Haul post 2020


Još jedan od proizvoda sa plavom nalepnicom. Avon u svojoj kolekciji proizvoda spravljenih na bazi ulja ima mnogo seruma u pakovanju od 30 ml, koji predivno mirišu, a gotovo ih je nemoguće potrošiti. Takav je slučaj i sa ovom bočicom, koja predstavlja moju ponovljenu kupovinu. Odličan je ukoliko želite da nahranite kosu ili samo krajeve kose. Što se mene tiče, nanosim ga na mokru kosu, pre stilizovanja kose. U letnjim mesecima nekad ga nanosim i posle feniranja ili peglanja kose, samo na krajeve.


4. Vruće ulje za kosu na bazi maslinovog ulja


Novi Avon Haul post 2020



Proizvod koji pripada liniji Avon Planet Spa, koja predstavlja jednu od najfvaljenijih linija Avon kozmetike. Jako je privukao moje interesovanje, posebno zbog svog naziva, hidrantno vruće ulje za kosu. Odlučila sam da ga naručim, da bih se bolje upoznala i isprobala nešto novo. Odlikuje ga vrlo intezivan miris maslina i mnogo je masnije u poređenju sa serumom, te ga treba koristiti pre pranja kose.

5. Sprej za lakše raščešljavanje kose


Novi Avon Haul post 2020


Avon sprej za lakše razčešljavanje kose je jedan od proizvoda kojim sam se posebno oduševila u okviru ove kupovine. Nekoliko puta sam ga nanela na opranu kosu. Češljanje je bilo neuporedivo lakše. Na proizvodu je navedeno da je bogat mirisom kajsije i šea puterom. Ipak meni miris deluje nekako morski. Odličan proizvod.

6. Ruž za usne – Avon Mark – Nude Vibes


Novi Avon Haul post 2020


Jedan od proizvoda iz kolekcije Mark, koja je pri pojavljivanju privukla veliku pažnju žena. Radi se o mat karminu, blage teksture u nežno reze boji. Boja je zaista neponovljiva, međutim postojanost me nije oduševila. Dolazi u pakovanju od 7 ml, sa klasičnim aplikatorom. Uz ovaj proizvod bi bilo dobro koristiti olovku za usne u sličnoj ili malo tamnijoj boji.

7. Krejon za oči – Avon True – Aqva Sparkle


Novi Avon Haul post 2020


Krejon za oči koji sam ovog puta naručila je u zanimljivoj plavoj boji. Jedan je od bar deset krejona ove vrste koje imam u svojoj kolekciji. Odlikuje ih veoma dobra pigmetacija i postojanost. Nije manje bitno pomenuti da se radi o liniji proizvoda koju odlikuje velika paleta boja. Ovaj proizvod ne treba rezati, te je njegova upotreba dodatno olakšana.

8. Ruž za usne – Avon True Color beauty – Cappucino


Novi Avon Haul post 2020


Do momenta kada sam proizvode dobila od svoje Avon dame, skoro da sam zaboravila šta sam sve tačno naručila. Ovaj karmin je proizvod na koji sam potpuno zaboravila i nekako sam bila zatećena svojim izborom boje. Mora da me je privukao naziv, koji je potpuno odgovarajuć, jer se radi o ružu za usne koji je u potpunosti bogat mirisom kapućina. Karmin je vrlo kremast i bogate teksture, a miris je očaravajuć.

Toliko o još jednoj mojoj kupovini.
Kako vam se dopada moj izbor?

Iskreno vaša,
Milica


Nema komentara:

Objavi komentar