29. 03. 2020.

Orsay haljine - moji predlozi

Orsay haljine se već nekoliko godina unazad ističu kao vrlo nosive i praktične. Vremenom na našem tržištu postaje dostupno mnogo modela, tako da je ove godine to više od 80 modela Orsay haljina. Izbor je velik, modeli su različiti tako da Orsay haljine mogu nositi različite generacije žena, koje imaju najrazličitije prohteve kada su haljine u pitanju. Ukoliko se odlučite da nosite Orsay haljine, sigurno ćete imati zanimljive komade u svom gardaroberu, lagane za kombinovanje.

orsay haljine

Pre predloga Orsay haljina – O kompaniji


Kompanija Orsay, koja je već duži niz godina prisutna na srpskom tržištu, postoji od 1975. godine. Osnovana je u Nemačkoj, sa svega 35 prodajnih mesta. Danas predstavlja jedan od vodećih modnih brendova u Evropi sa preko 620 prodavnica u preko 26 evropskih zemalja.

Kompanija se bavi prodajom ženske odeće ali i nakita i obuće. Cilj je da stvaraju moderne i prisupačne komade, od kvalitetnih materijala.

Svi Orsay komadi su dostupni u njihovim maloprodajnim objektima i na internet stranama.

Orsay haljine – moj izbor


Odlučila sam da vam predstavim vrlo zanimljive haljine iz ovogodišnje kolekcije za koje smatram da su najnosivije, odnosno koje možete nositi u više prilika i više kombinacija. Moj izbor čine vrlo različite haljine pre svega što se tiče njihovog kroja ali i materijala od kog su napravljene i osnovnih boja.

1. Pamučna cvetna haljina


orsay haljine moji predlozi
Preuzeto sa sajta orsay.com


Iako nisam veliki ljubitelj haljina A kroja, ova mi deluje jako zanimljivo, posebno jer se radi o komadu koji je 98% pamučan, što je jako teško naći na današnje tržištu. Ima okrugli izrez i nema postavu. Misim da je vrlo nosiva, što zbog materijala, to zbog boja, posebno leti. Nije previše ozbiljna, te bi se mogla nositi u neobaveznoj dnevnoj varijanti. Takođe mogla bi da se nosi u nekoj poslovnoj varijanti sa salonkama i teget blejzerom. Svakako dobar izbor.


2. Haljina sa ažur radom


orsay haljine moji predlozi
preuzeto sa sajta orsay.com


Ova haljina me je oduševila. Opet se radi o haljini koja je većim delom pamučna. Iako deluje poprilično obično, ova haljina je jednom rečju stil. Malo širi kroj vam omogućava dozu opuštenosti. Poseduje postavu koja je kod ove vrste haljina neophodna, jer je nemoguće održati pletivo od kog je napravljena održati u istom obliku bez postave. Divna dužina rukava. Sama sebi dovoljna. Prelepooo.

3. Haljina sa geometrijskom šarom


orsay haljine moji predlozi
preuzeto sa sajta orsay.com


Nosiva u najrazličitijim prilikama, na čizme, na salonke, na patike. Mozete je nositi sa kožnom jaknom, blejzerom, ja bih je čak nosila i sa teksas jaknom, kad želim da njenu strogu formu malo razblažim. Materijal od kog je izrađena je većinski poliester, što je bitno jer je poliester izdržljiviji od većine materijala, te je u određenom smislu ova haljina praktičnija od prethodnih.

4. Haljina sa cvetnim motivom


orsay haljine moji predlozi
preuzeto sa sajta orsay.com


Još jedna pamučna haljina sa malo elastina. Ono što mi se na ovom modelu posebno dopalo su džepovi. Jer kakva je to haljina A kroja, ako nema džepove. Vrlo nosiva, zanimljive dužine. Boje omogućavaju širok dijapazon kombinovanja. Odlična za romantične letnje večere.

5. Crvena haljina sa cvetnim motivom


orsay haljine moji predlozi
preuzeto sa sajta orsay.com


Ova haljina me nekako podseća na Italiju. Nekako deluje lagano i lepršavo. Radi se o komadu koja je većinski od viskoze. Viskoza je pored pamuka jedan od materijala koji preporučujem leti. U njima se lakše podnose visoke temperature. Boja i model pravi letnji. Uh kako bi dobro išla uh neke plitke letnje čizme. Možete li i vi to da zamislite? Ne mogu reći da je ovo komad koji je lak za kombinovanje, ali mislim da ćete svakako biti zadovoljne. Damski ili kaubojski stil, oba su savršena.

Kako se vama dopada moj izbor?

Iskreno vaša,
Milica


Nema komentara:

Objavi komentar