03. 04. 2020.

Pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove

Socijalna izolacija je i dalje jedan od osnovnih načina borbe protiv koronavirusa koji je zahvatio čitavu planetu. To je najbolji način da se spreči dalje širenje koronavirusa, odnosno da se sačuvaju zdrave osobe. Zbog toga se svakodnevnica svih nas jako promenila. Umesto svakodnevnog odlaska na posao i nošenja poslovne garderobe i salonki, sada ceo dan provodimo u kući, najčešće u papučama i pidžami.



Većina sigurno nije previše obraćala pažnju na ono u čemu spava i u čemu su provodili malo vremena. Zato sam odlučla da vam dam nekoliko predloga kako možete da ulepšate svoju svakodnevnicu. Odabrala sam nekoliko komada, naravno pidžame su u pitanju, koje su se izdvojile svojim kvalitetom, a u kojima možete da izađete i u baštu ili dvorište jer su prelepre.

Evo mog izbora:

1.Pamučna pidžama Filomena

pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove
preuzeto sa sajta bonatti.rs

Kada je u pitanju spavanje, pamuk je odličan izbor. Što se mene tiče, kad spavam volim da mi je udobno, tako da su pamučni komadi većina u mom ormaru. Ovo je pidžama koja je odlična za zimu, kasnu jesen i rano proleće. Ovaj komad poznatog srpskog brenda Bonatti je trenutno na akciji, a na njihovom sajtu možete naći još mnogo zanimljivih komada.

2.Pamučna pidžama Rakun

pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove
preuzeto sa sajta extremeintimo.com

Još jedna pamučna pidžama koja se izdvojila dezenom ali i malim detaljem. Na nogavicama donjeg dela je render, koji sprečava pomeranje nogavica tokom spavanja. Kolekcija Rakun koju je “izbacila” firma Extreme intimo je obeležila period koji je za nama a na sajtu i u prodajnim objektima možete se upoznati sa još komada iz ove kolekcije.

3.Pidžama New Heart

pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove
preuzeto sa sajta diannafashion.com

Sa brendom DiannaFashion sam se upoznala skoro, prilikom mog poslednjeg odlaska u Novi Sad u februaru. Primetila sam da sve komade olikuje kvalitet i veoma pristupačne cene. Odlučila sam se da vam predstavim neki od komada ovog brenda iz programa za spavanje, jer nisam sigurna da prodajna mesta imaju po čitavoj Srbiji.
Ovo je pidžama koja je iz dva dela. Gornji deo ima blago kopčanje, donji je klasičan. Kvalitet je zaista odličan, a ova boja je bezvremenska.

4.Intimissimi pidžama

pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove
preuzeto sa sajta intimissimi.com

Ovo je definitivno jedan od mojih najomiljenijih brandova kada su pidžame u pitanju. Odlučila sam da vam pokažem model koji je u blagoj breskva boji, na kom se gornji deo kopča celom dužinom. Intimissimi je brend koji je već dugo prisutan na našem tržištu, a odlikije ih visok kvalitet. Na nihovim pidžamama možete naučiti da nije svaki saten isti i da komade od satena treba da kupujete samo ako se radi o svilenom ili pamučnom satenu, jer je kod nas u Srbiji, naravno najpristupačniji takozvani poliester saten.

5.Cvetna Oysho pidžama

pidžame koje će vam omogućiti da sanjate lepše snove
preuzeto sa sajta oysho.com

Oysho je španski brend na čijim komadima prvo primetite dezen. Tako sam se ja i ovog puta odlučila da sa vama podelim pidžamu u cvetnom dezenu, koja je napravljena od viskoze. Kada je viskoza generalno u pitanju treba biti obazriv kada je održavanje u pitanju, pre svega peglanje. Ovo je nekako pravi prolećni dezen, idealan za ispijanje kafe po sunčanom jutru na terasi ponoj procvetalog cveća.

Kako vam se dopada moj izbor?

Iskreno vaša,
Milica

Nema komentara:

Objavi komentar